Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Zeer tevreden
Ben zeer tevreden en word goed geholpen

Buitengewoon
Goed voorgelicht en begeleid. En prima behandeling.

Vriendelijk en professioneel
Fijne hulpverlening

Goed.
Klantvriendelijk, Goede uitleg op vragen.

Goed behandeld
Duidelijk uitleg

Top
Tandarts Roderigues Een lieve tandarts die het goed uitlegt en voorzichtig te werk gaat

Ik ben zeer tevreden over mijn tandarts/mondhygiëniste en de recente behandelingen.
Betrouwbaar en eerlijk in tegenstelling tot alle tandartsen en mondhygiënisten die ik de afgelop...
Lees meer
Goed
Ik heb goede ervaring.

Leuk en kundig team
Denken mee en doen geen onnodige behandelingen.

prima
goede ervaring

Snel, Correct en vriendelijk.
Niets aan de korte omschrijving toe te voegen.

Nette praktijk, goede behandeling
Goede ontvangst en juiste behandeling

Heel klantvriendelijk en goed geholpen.
Sandra en Liselotte zijn twee hele professionele en fijne medewerkers.

Prima!
Zowel persoonlijk als zakelijk vind ik alles goed.

Keurig en vakkundig behandeld
Zowel baliemedewerkster als mondhygiëniste als tandarts hebben me weer netjes en vakkundig behan...
Lees meer
goede tandzorg
wordt goed advies gegeven wat wel en niet kan.

Prima
Keurig op tijd en vriendelijk geholpen. Ik weet alleen niet hoe mijn tandarts heet...

ontspannen
Ik vind het altijd een angstig moment omdat je niet weet wat er wordt gevonden aan mankementen aa...
Lees meer
Erg goed
goed contact met de mondhygeniste, behandeling verliep ook prettig waarbij soms wat uitleg werd g...
Lees meer
prima
prima

Erg correct en stipt
Positief

zeer goed
geholpen door een vriendelijke, kundige tandarts. Jürgen Rühlmann

Ga binnen met een lach en met een stralende lach weer naar buiten
Leuk team en altijd tijd voor een praatje!

Uitstekend
.