Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
23 september 2023

Zeer tevreden

Ben zeer tevreden en word goed geholpen

23 september 2023

Buitengewoon

Goed voorgelicht en begeleid. En prima behandeling.

23 september 2023

Vriendelijk en professioneel

Fijne hulpverlening

22 september 2023

Goed.

Klantvriendelijk, Goede uitleg op vragen.

22 september 2023

Goed behandeld

Duidelijk uitleg

22 september 2023

Top

Tandarts Roderigues Een lieve tandarts die het goed uitlegt en voorzichtig te werk gaat

21 september 2023

Ik ben zeer tevreden over mijn tandarts/mondhygiëniste en de recente behandelingen.

Betrouwbaar en eerlijk in tegenstelling tot alle tandartsen en mondhygiënisten die ik de afgelop...

Lees meer
21 september 2023

Goed

Ik heb goede ervaring.

21 september 2023

Leuk en kundig team

Denken mee en doen geen onnodige behandelingen.

21 september 2023

prima

goede ervaring

21 september 2023

Snel, Correct en vriendelijk.

Niets aan de korte omschrijving toe te voegen.

21 september 2023

Nette praktijk, goede behandeling

Goede ontvangst en juiste behandeling

21 september 2023

Heel klantvriendelijk en goed geholpen.

Sandra en Liselotte zijn twee hele professionele en fijne medewerkers.

21 september 2023

Prima!

Zowel persoonlijk als zakelijk vind ik alles goed.

21 september 2023

Keurig en vakkundig behandeld

Zowel baliemedewerkster als mondhygiëniste als tandarts hebben me weer netjes en vakkundig behan...

Lees meer
20 september 2023

goede tandzorg

wordt goed advies gegeven wat wel en niet kan.

20 september 2023

Prima

Keurig op tijd en vriendelijk geholpen. Ik weet alleen niet hoe mijn tandarts heet...

20 september 2023

ontspannen

Ik vind het altijd een angstig moment omdat je niet weet wat er wordt gevonden aan mankementen aa...

Lees meer
20 september 2023

Erg goed

goed contact met de mondhygeniste, behandeling verliep ook prettig waarbij soms wat uitleg werd g...

Lees meer
18 september 2023

prima

prima

18 september 2023

Erg correct en stipt

Positief

18 september 2023

zeer goed

geholpen door een vriendelijke, kundige tandarts. Jürgen Rühlmann

18 september 2023

Ga binnen met een lach en met een stralende lach weer naar buiten

Leuk team en altijd tijd voor een praatje!

17 september 2023

Uitstekend

.